Geplaatst 3 jaar geleden
Stakeholders managen doe je blindelings. Je maakt een klein sprongetje bij succesvolle paid campagnes. En je kan uitpakken met business inzichten. Dan is deze job als Digital Marketeer consultant iets voor jou.
Je werkt in het team bij de klant én een van de grootste agencies van het land has got your back.
Wie ben je?
- Je bent een digital marketeer die kan coördineren als een dirigent en kan uitvoeren als een muzikant.
- Je bent een natuurtalent in account en project management.
- Ervaring met paid advertisement (Google/Facebook/Instagram/) is een must. But who cares, het kost jou geen moeite om campagnes haarfijn op te zetten en te optimaliseren.
- Jij hebt eerder al gespeeld met digitale campagnes en hebt dus geen woordenboek nodig voor woorden al activatie, promotie en loyalty.
- Cijfers? Yes please! Zo kun je testen, analyseren, leren, aanpassen en opnieuw testen met een resultaatgerichte aanpak.
- Ervaring met digital business (verkoop of e-commerce) zorgt voor een extra plusje achter jouw naam.
- Je bent niet vies van social media.
- Je hebt 2 à 5 jaar ervaring bij een agency of bij een klant op je CV staan.
- Taalkennis: Nederlands spreken en Frans begrijpen.
Wat mag je verwachten?
Een hele waslijst aan leuke voordelen:
- Vast contract als consultant
- Flexibele uren en thuiswerk
- Computer en GSM (abonnement)
- Yes! Een auto
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Een loon conform
- 3000 euro opleidingsbudget
- 200 euro per jaar gadget budget
- Een super tof team met veel team lunches en team buildings
Locatie?
Regio Brussel